„Wyjdź z kolejki. Rozważ zabieg odpłatny” to kampania edukacyjna, której celem jest upowszechnianie wiedzy na temat zaćmy, w tym w szczególności jej przyczyn, objawów, sposobów leczenia, procedur związanych z dostępem do świadczeń zdrowotnych i miejsc ich wykonywania, jak również propagowanie profilaktyki.

Kampania polega na prowadzeniu platformy edukacyjnej na stronie internetowej: www.wyjdzzkolejki.pl, jak również na prowadzeniu aktywności mediowych o ogólnopolskim zasięgu oraz infolinii, za pośrednictwem których przekazywane są treści edukacyjne i informacyjne dotyczące zaćmy.

W ramach platformy prowadzona jest mapa ośrodków medycznych wykonujących odpłatny zabieg usunięcia zaćmy. Dzięki niej pacjenci, wpisując swój kod pocztowy, będą mogli odszukać ośrodek w swojej okolicy.

Kampania skierowana do pacjentów ruszyła 19 września 2016 roku.

Partnerem kampanii edukacyjnej jest Alcon Polska Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Baner kampanii Wyjdź z kolejki

Infografika kampanii Wyjdź z kolejki